Hiss & diss

Sommaren! Vem hissar inte sommaren? Nästan ingen tror jag! Denna tiden när julen är slut och fram till sommarlovet, det är bara dötid tycker jag, ingen mening alls. Okej en sak, jag fyller år - men sen är inget mer intressant! Kan inte bara vara jag som längtar otroligt till sommaren? Långa nätter, varma dagar och bara ta det lugnt och slippa tänka på skolan. That's life! 
 De som kommenterar anonymt. Jag förstår inte! Speciellt om de ska klanka ner på personer, om de nu ska göra det varför inte berätta vem de är istället? Tycker de något så tycker jag det är otrolig fegt om man inte kan stå för det man sagt? Tänk på det hehe! Men sen är det ju inte snällt att klanka ner på personer överhuvudtaget. Man kanske inte vet någons bakgrund så säger man något som kan såra mer än vad man tror att personer tycker om det!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback