Haft fullt upp

Heej! Har haft fullt upp nu fredag och lördag så har inte haft tid att sätta mig ner såhär vid datorn.. Försökt mobilblogga flera gånger men det fungerade inte så bra! Uppdateringen är bättre på vardagarna för då gör jag inlägg i skolan osv när det är tråkigt där. Tänkte bara berätta lite snabbt om min helg, vad jag har gjort osv.
 
Fredag: Vanlig skoldag, slutade runt halv 1 som vanligt och sen tog jag bussen in till lund för lite shopping. Visar i ett annat inlägg vad jag köpte sen! När jag kom hem därifrån så åkte jag till min mormor & morfar och åt middag där. Efter det åkte jag hem och somnade direkt..
 
Lördag: Vaknade hyffsat tidigt och tog det lugnt, vid ett åkte jag till min kusin som fyllde år och firade henne. Nästan direkt när jag kom hem runt sex åkte jag till elaine och var där hela kvällen, snackade, skypade och lyssnade på musik! Väldigt lugn helg!

Dagens planer kommer i ett inlägg lite senare så håll utkik! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback